5 способів використання футболок з логотипом для просування бізнесу

Футболка – річ універсальна. І саме в цьому її основна перевага для бізнесу. Досвідчені маркетологи знають, як використовувати цей інструмент на користь компанії. Ми зібрали для вас кілька ідей, які, сподіваємося, допоможуть у виборі стратегії просування.

Але для початку трохи про основні моменти. Що дає нанесення логотипів на футболки? По-перше, підвищує впізнаваність бренду. Чим частіше люди бачать ваш фірмовий стиль, тим більше шансів, що вони запам’ятають саме вас (а не конкурентів). По-друге, рекламує ваш товар або послугу. Ємко і лаконічно. Але ефективно. По-третє, підвищує продуктивність співробітників і командний дух (якщо одяг з фірмовим символом використовується в якості уніформи).

А тепер до практики: як використовувати футболки з логотипом для бізнесу.

Спосіб 1: Конкурс в соціальних мережах: футболка в подарунок

Спілкування з потенційними клієнтами в соціальних мережах допомагає краще зрозуміти свою цільову аудиторію і зблизитися з нею. Щоб підігрівати інтерес передплатників і стимулювати їх відвідувати саме вашу сторінку або групу, можна створювати цікаві конкурси. Підійде все, що відповідає концепції і напряму діяльності компанії. Можна просити передплатників:

  • зробити фотографію з вашою продукцією;
  • придумати креативну назву для фото;
  • намалювати свої враження про товари чи послуги і т.д.

Спосіб 2: Програма лояльності

Напевно у вас є клієнти, які регулярно залишають в вашому магазині великі суми або замовляють послуги частіше і більше за інших. Зробіть програму лояльності і віддячите своїх покупців або замовників за те, що вони постійно з вами. Це незначні витрати, але дуже ефективний спосіб ще більше розташувати людей до свого бренду.

В якості подяки використовуйте футболку з логотипом. Фірмовий знак не повинен бути великим. Так людина з більшою ймовірністю одягне ваш подарунок для виходу в люди. А це вже, як то кажуть, «двох зайців». Клієнт буде рекламувати вашу компанію, не докладаючи до цього жодних зусиль: просто одягнувши футболку.

Спосіб 3: Заохочення зворотного зв’язку від клієнта

Ви звертали увагу на те, що на різних майданчиках, де представлені компанії, більшість відгуків – негативні? Чому? Тому що клієнти рідко коли пишуть про приємні враження, а ось негативними діляться охоче. Це не добре, і не погано. Просто така статистика.

Стимулюйте своїх клієнтів давати зворотний зв’язок і заохочуйте їх за це. Фідбек може бути у вигляді відкликання, проходження опитувальника або заповнення анкети. Кожному, хто детально опише враження від звернення до вас, даруйте футболку.

Спосіб 4: Подарунок до покупки

Якщо у вас є товар або послуга, який потрібно продати швидше за інших, запропонуйте клієнтам подарунок за покупку. Наприклад, людина замовляє продукцію і отримує футболку.

Те ж саме можна використовувати для просування певних товарів або послуг. Люди люблять подарунки, тому легко купують щось, якщо є безкоштовний «бонус».

Спосіб 5: Мотивація співробітників і підвищення командного духу

Подарунки співробітникам – це відмінний спосіб показати, що вони цінні. Звичайно, сама по собі футболка з логотипом не стане високою мотивацією для них. Але це хороший спосіб проявити увагу і турботу.

Варіантів багато, правда? А ми ще не говорили щодо промо-акцій і корпоративного одягу. Про це та багато іншого читайте в інших статтях нашого блогу.

Щоб замовити футболки з логотипом, телефонуйте нам. Розробимо дизайн, відповідний вашій задачі.