Історія друку на тканині

Сучасний друк на тканині – це бюджетний і простий спосіб створити дійсно неповторний предмет гардероба. Кожен виріб виходить унікальним і привертає до себе увагу. Цікаво, що перша технологія нанесення малюнка на тканину з’явилася майже 70 років тому. Як це було, і що змінилося з тих пір, ми розповімо в цій статті.

Перші футболки з принтами

Історична батьківщина фотодруку на тканині – Сполучені Штати Америки. Саме там, в Майамі, у Флориді, з’явилися перші футболки з принтами. На них були надруковані назви курортів. Ідея належала компанії Tropix Togs, яка пізніше отримала дозвіл на нанесення зображень персонажів з мультфільмів «Дісней». Саме після цього метод отримав популярність, і вже через кілька років його почали використовувати і інші організації. Sherry Manufacturing Company стала однією з найбільш масштабних фабрик по нанесенню принтів на тканину на території Америки.

У 1959 році дизайн одягу став ще різноманітнішим – з’явилися вдосконалені стійкі фарби для текстилю. У 60-х роках ХХ століття стали популярні футболки з облямівкою контрастною до основної тканини забарвлення – «ringer T-shirt». Паралельно розвивалися ще дві технології: шовкотрафаретний друк і вузликовий батик. В кінці 60-х на американському ринку з’явилася компанія Monster Company – виробник одягу з цікавими малюнками і, в певному сенсі – законодавець моди. Розробки фірми, які зробили її популярною, часто зустрічаються і до цього дня:

  • малюнки з емблемами і мотивами групи Grateful Dead;
  • зображення, пов’язані з хіпі-рухом;
  • принти з портретом Че Гевари.

Нова епоха друку на одязі: самовираження за допомогою принта

Тільки в 80-х роках ХХ століття принт на тканині почав набувати нового змісту – став своєрідним способом розповісти світові про свої погляди і захоплення. Ця тенденція збереглася і до цього часу. Тут варто сказати, що мова йде не тільки про спосіб самовираження для окремих людей, а й для цілих організацій. Компанії почали ще більше піклуватися про свій імідж і масово замовляли нанесення на тканину логотипів. Цим користувалися виробники одягу, напоїв ( «Кока-Кола») і навіть музиканти, актори, політики. Такий підхід допомагав фірмам домагатися своїх цілей – підвищувати впізнаваність бренду, працювати над лояльністю клієнтів, залучати нових покупців. І, знову ж таки, спосіб не втратив своєї актуальності і до цього дня. За допомогою друку на тканині компанії розширюють свою клієнтську базу, рекламуючи послуги, продукцію і сам бренд.

Друк на футболках ХХІ століття

Сьогодні технології дозволяють надрукувати на футболці будь-який напис, зображення і навіть фотографію. У сучасного замовника немає обмежень.

Популярні принти:

  • герої фільмів, актори, музиканти;
  • герої коміксів і мультфільмів;
  • фотографії;
  • зображення тварин і природи;
  • цікаві написи, цитати, жарти;
  • поздоровлення.

Для компаній:

  • логотипи;
  • елементи корпоративного стилю;
  • слогани;
  • невеликі рекламні тексти.

За 70 років друк на футболці пройшов шлях від нанесення простих написів до друку складних багатобарвних зображень, які не втрачають свого зовнішнього вигляду навіть після багаторазового прання.

Замовте друк на футболках в Folkprint для себе, близької людини або для вирішення корпоративних, маркетингових задач вашої компанії. Телефонуйте за номером +38 (044) 357 01 18, і ми розробимо рішення, яке буде відповідати всім вашим побажанням.