Корпоративний одяг і його роль в бізнесі

Сьогодні все частіше можна зустріти співробітників різних компаній, одягнених в фірмовому стилі. Це може бути брендована краватка, футболка з логотипом, світшот, фартух і багато іншого. Давайте розберемо більш детально, яку роль корпоративний одяг грає в бізнесі.

Ми змогли виділити п’ять головних напрямків:

  1. Корпоративна культура.
    Стиль компанії є невід’ємною частиною її культури. Колектив, який носить уніформу, більш згуртований. Співробітники відчувають свою цінність і залученість в життя компанії, що надихає на досягнення цілей. Корпоративний стиль допомагає новим співробітникам швидше влитися в колектив.
  2. Позиціонування бренду.
    Корпоративний стиль також є відмінним інструментом позиціонування на ринку. Нам властиво підсвідомо звертати увагу на деталі. Вашу компанію краще запам’ятають, якщо перед очима буде постійно з’являтися логотип або, характерні саме для Вашого бренду кольори. Згадайте, чи траплялося з Вами, що зайшовши в магазин, Ви не могли визначити де продавець-консультант? Або, можливо, Вас плутали з персоналом? Які емоції це викликало? Уніформа допомагає виділити Ваших співробітників на тлі інших і уникнути неприємних ситуацій.
  3. Впізнаваність.
    Якщо Ваша компанія на ринку вже досить довго, корпоративний одяг допоможе нагадати про себе. Фірмовий стиль створить позитивний образ бренду і зможе залучити більше уваги не тільки цільової аудиторії, а й висококваліфікованих співробітників.
  4. Довіра до бренду.
    Ретельно продуманий корпоративний стиль також здатний підвищити рівень довіри клієнта. Він дозволяє клієнту побачити Вашу турботу про співробітників. Також, правильно підібрана уніформа дозволяє побачити професіоналізм і злагодженість роботи колективу. Думаємо, що кожен з нас відчував на собі вплив корпоративного стилю і підсвідомо віддавав перевагу компанії, у якій він є.
  5. Статус компанії.
    Фірмовий стиль, зокрема одяг, є одним з ключових компонентів статусу компанії. Адже клієнти, купуючи у Вас товари і послуги, також купують сервіс. З кожним днем ​​саме рівень сервісу все більше визначає успішність компанії. Зовнішній вигляд Ваших співробітників – це обличчя компанії, невід’ємна частина сервісу. Адже клієнти взаємодіють, в першу чергу, з Вашими співробітниками, а не з компанією як таковою.
    Хтось скаже, що значення має не вид, а якість. Однак, в реаліях сучасного бізнесу, «обгортка» має таке ж значення, як і якість продукту. Саме по обгортці клієнт вибирає продукт, коли набуває його вперше. Зовнішній вигляд – це показник рівня компанії.

Вибираючи корпоративний одяг для своїх співробітників, необхідно поставити точну мету, яку Ви бажаєте досягти. Ви можете замовити індивідуальний пошив і дизайн, або ж вибрати з уже готових варіантів. Одяг може бути сезонний (літній і зимовий) або ж універсальний.

У висновку відзначимо, що корпоративний одяг є хорошим інструментом для створення неповторного іміджу Вашої компанії, який неодмінно справить враження на клієнтів. А також, допоможе створити приємну робочу атмосферу і згуртувати колектив на шляху до досягнення цілей компанії.