Нью-Йорк, я люблю тебе або трохи історії лого

Нью-Йорк – місто мрії будь-якої людини. Скільки закоханих пар зустрілося на прекрасних вуличках Таймс-Сквер, скільки фільмів було знято в Центральному парку, а який запаморочливий вид відкривається зі Статуї Свободи? А найбільш впізнаваний бренд “I love NY” на футболках? Це все Нью-Йорк, дитинко. Але чи завжди так було?

У 70-тих роках Нью-Йорк потерпає від високої злочинності і захмарних цін для життя, тому туристи найчастіше обходили його стороною. Але в 1977 році місцевий чиновник Вільям Дойл вирішив кардинально змінити дану ситуацію, що склалася, і довірив тоді маловідомому рекламному агентству Wells Rich Greene розробити план по залученню туристів в нинішне місто мрії.

Мілтон Глейсер, тоді ще маловідомий дизайнер, вирішив творчо підійти до даної задачі. Своє натхнення він черпав з рекламної кампанії штату Вірджинія, яка несла в собі гасло “Virginia is for Lovers”, символом якої було неперевершене червоне серце. До речі Мілтон роботу виконав безкоштовно, адже думав, що реклама буде тривати недовго, але вона працює і донині.

 

 


Як же виглядає лого:

 

Славнозвісний логотип “I love NY” являє собою ребус, який ми легко трактуємо. Він складається із заголовної великої літери “I” (Я) і перфекціонного серця, кольору вогняного багаття (♥), під якими розташувалися великі літери абревіатури New York “N” і “Y”. Шрифт був обраний такий же, як в американських друкарських машинках – American Typewriter. На білих футболках виглядає просто потрясно.

 

 

 

ТОП 3 интересных факта про логотип:

  • Нове лого

 

Свіжа версія американського логотипу з’явилася незабаром, після трагедії 11 вересня 2001 року. Коли вежі Близнюки були атаковані серією терактів, для підтримки морального духу городян Глейсером було створено вдосконалену версію логотипу штату з гаслом – “I Love New York More Than Ever” (Я люблю Нью Йорк як ніколи). Він складався з попередньої версії з додаванням найтоншого чорного кільця, що символізувало завалений Всесвітній торговий центр.

  • Сестра логотипа

Однойменна пісня “I Love New York” була створена великим композитором Стівом Кармен в 1977 році для просування і пропаганди туризму на радіо і телебаченні. Вона до глибини душі підкорила серця людей, а на початку 80-х стала офіційним гімном штату Нью-Йорк. До речі, права на дану композицію були передані автором безкоштовно, як і сам логотип.

  • Скромний початок

 

 

 

Натхненний Глейсер, сидячи в таксі, малював різні завитки і незабаром народився оригінальний ескіз. Початковий чорновий логотип і його конверт до сих пір зберігаються в Музеї сучасного мистецтва.

 

 

 

Креативний логотип “I love NY” зайняв своє місце в історії американського штату і назавжди змінив її. Зараз він приносить сотні і сотні туристів в місто, а також близько 30 млн. в рік. До того ж, товари з даним логотипом не обкладаються податком.

Кожна людина, яка побувала в Нью Йорку обов’язково купляє сувенір з відомим логотипом. “I love NY” – це модно і стильно. Звичайно, не обов’язково летіти в Нью-Йорк, щоб бути на стилі, досить замовити у нас футболку з цим лого і розповідати, який дивовижний Нью-Йорк 🙂